Translate

tirsdag den 5. august 2014

Turen (og neglene) går til Amsterdam

Amsterdam, Holland var vores udflugtsmål og der kunne jo ikke herske tvivl om, at neglene skulle afspejle dette.

I første omgang var jeg ude i noget psykedelisk og gik faktisk i gang med en gang water marbling (vandmarmorering), men blev undervejs mindet om, hvorfor jeg egentlig aldrig får lavet water marble på mine negle - det er pokkers svært og jævnt irriterende, når det ikke lykkes!

Derfor rensede jeg det jeg havde fået lavet af og tænkte i stedet at gå all in på hollandske farver. Jeg fik jeg lagt en gul med orange glimmerlak ovenpå (hvorfor er alting orange i Holland??) og så en accentnegl med det hollandske flag.

Billedet blev taget inden vi tog afsted

Billedet her blev taget på turen hjem, hvor jeg syntes negle og kjole matchede rigtig fint

Neglene "in action" i en meget turist'et situation, nemlig ombord på et kanalrundfartsfartøj :-D

Men kan da godt vise, hvad jeg fik lavet med water marbling, inden jeg mistede tålmodigheden og rensede skidtet af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar