Translate

tirsdag den 12. august 2014

Neglemonster på rov i Amsterdam

Ja, der blev købt lidt af hvert i diverse butikker i Amsterdam, men naturligvis kun farver og lakker, som jeg ikke i forvejen har noget der tilnærmelsesvis minder om :-D

Inde i et slags supermarked opdagede jeg en Essence-stand endda med rabat, yay! 3 lakker blev valgt:
10 Glorius Aquarius (til venstre på billedet)
138 L.O.L. (i midten på billedet)
17 Only Purple Matters (til højre)


Den grønne troede jeg faktisk var magen til en grøn jeg havde derhjemme, som jeg har gjort god brug af (og derfor syntes det var ok at købe en ny magen til), men se nu her - da jeg kom hjem, kunne jeg da hurtigt se, at det ikke var samme lak, så deet....

Til sammenligning (ny lak til venstre)
Så fandt jeg også lige en smart pensel til at lave fransk manicure med. Håber den er ligeså nem at bruge til det, som det tilsyneladende er bag på pakken.



Nå ja, så lige et sæt med øjenskygge:


I denne butik fandt jeg også lige en smuk, mørklilla lak, som er til en gave:

 En helt anden dag i en helt anden del af byen gik vejen forbi en kosmetik-biks med masser af lakker. Der var tilbud ved køb af 3, så det gjorde jeg :-) Mærket er Flormar.

Den midsterste lak på billedet hedder BT02 Frog Prince, en skøn mintgrøn farve.
De to til højre og til venstre på billedet hører sammen, fordi de indeholder henholdsvis bittesmå shimmer/glimmer (GG02 Compass) og lidt større glitter og glimmer (GG07 Time Freezer). Ekspedienten havde dem på og det gav en fed effekt - SOLGT! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar