Translate

torsdag den 31. juli 2014

Lyseblå sommerblomster

En meget simpel sommermanicure med blå blomster lagt ovenpå min om sommeren obligatoriske shellak
(farven er French Pink fra Depend, som er nem at lægge almindelig lak ovenpå som pynt).

Blomsterne blev lavet med prikker af OPI No Room For The Blues med en prik i midten med den gule 280 Sunshine fra Rimmel. Til sidst en stængel tegnet med en ultratynd pensel med den lysegrønne lak, 150 Upper Green Side fra Essence.

Faktisk mindede blomsterne mig rigtig meget om et armbånd, som jeg har haft siden jeg var ganske bette. Et armbånd som min kære negleguru for nylig gav nyt liv ved at give det nogle ekstra små, fine led hele vejen rundt, så det kunne passe en voksens håndled i stedet for bare at ligge i gemmeren uden at kunne bruges - se her:


Fortsat god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar