Translate

onsdag den 12. marts 2014

Vintergækker og gaver

Hjemvendt fra Fuerteventura havde min søde kæreste tænkt på mig og min lille hobby og havde købt to lækre OPI lakker til mig - skønt :-)

Det var to blå lakker. Den lyseblå hedder No Room For The Blues og den mørkere hedder Yodel Me On My Cell.

Vintergækker er spiret frem ude i naturen og derfor syntes jeg at de to nye lakker kunne komme i brug til en vintergække-manicure.

Først lagde jeg den lyseblå på ringfingeren og den mørkere blå på de øvrige fingre. To lag af begge farver.


Nu skulle vintergækkerne males på ringfingrene, så frem med to grønne og en hvid lak samt den tynde pensel. Lysegrønne stængler og hvide blomster blev malet og til sidst lidt mørkegrønne striber.

 
Tak for gaverne, søde kæreste! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar