Translate

tirsdag den 4. februar 2014

Neglereparation

Mine negle har været så ødelagte efter længerevarende brug af shellac, så kort efter nytår rensede jeg alt farvelade af og filede neglene helt ned. Har kun haft lak på enkelte gange, men neglene har været i elendig forfatning, helt bløde og rillede. De har knækket nemt og det har været ligesom om, at de har manglet et lag eller to i tykkelsen. Dette er også grunden til de manglende indslag om manicurer.

Efter nogle uger på denne måde, hvor jeg har smurt neglebåndene godt med neglebåndscreme flere gange om dagen, så er ngelene da blevet en smule bedre, men det er godt nok lidt svært her om vinteren...

Jeg gik en tur i Matas for at se, hvad de mon kunne have af hjælpemidler og her var der 2 stk. Sally Hansen produkter for 100 kr. - ikke dårligt ;-)

Jeg valgte en "mirakelkur" til neglene samt en flot glimmerlak. Kuren skulle lægges på ligesom en klar neglelak og påføres hveranden dag. Er nu spændt på det mirakuløse resultat :-)



450 Wedding Crasher

Ingen kommentarer:

Send en kommentar