Translate

torsdag den 23. januar 2014

Neglehyggeaften

Min kære negleguru og jeg har afholdt neglehyggeaften for nogle tøser i vores afdeling. Aftenen startede med en fantastisk gave fra min negleguru, nemlig en skøn magnetlak, som jeg nok skal smide på bloggen meget snart! Derefter fik vi lækker mad og så i gang med neglekreationerne.

Jeg skulle pynte negle på to personer og de havde kigget på inspiration på både min og negleguruens blog samt på Pinterest. Der var jo meget at vælge imellem...

Kollega T ville gerne prøve en gradient aka. Svampe-Bob :-D

Kollega L's valg faldt på en tofarvet manicure med tape på skrå, som skulle laves med sort + lilla glimmer. Denne gik jeg i gang med som det første, for at den første farve kunne tørre helt færdig til at putte tape på, mens Kollega T fik lavet sin gradient...

Derpå i gang med at Svampe-Bobbe på Kollega T's negle; hun havde valgt, at der skulle bruges lilla, som skulle tones over i sort. To lilla farver blev valgt og så begyndte denne manicure langsomt, men sikkert at tage form.

I mellemtiden tørrede Kollega L's sorte bundfarve og bagefter satte jeg tape på og smed den smukke, lilla OPI glimmerlak på. Til sidst en lilla rhinsten på hver negl og Kollega L lignede en, der var klar til cocktailparty ;-)

Herunder billeder af de 2 sæt kollega-kløer :-D


Kollega T's gradient manicure

Kollega L med tape-manicure + rhinsten


Kollega L igen




Tak for en hyggelig aften i neglekunstens tegn.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar