Translate

tirsdag den 19. november 2013

Nimbus-negle

Neglenymfernes blog havde jeg set en for mig ny teknik, som så ret nem ud: Nimbus-negle! De måtte selvfølgelig prøves ;-)

På ovennævnte blog var der et link til en tutorial hos Nailasaurus, hvor de selv havde fået inspirationen fra - klik her for link.

Kort sagt går det ud på at fortynde lakken og prikke den på neglene med en vatpind.

I mangel af acetone valgte jeg at bruge neglelakfortynder, hvilket også virkede helt fint.

Det var ret nemt at lave og jeg syntes, det blev flot. Jeg brugte tre farver:
En lyseblå (fra Tiger), en lysegrøn (Essence) og en petroleumsblå (Essie 782 Go Overboard).

Dagen efter syntes jeg dog manicuren trængte til en lille opdatering, så der kom lige lidt ekstra vatpindeprikker på med de tre farver plus nu også lidt sølvfarvet.

Denne gang valgte jeg så at prøve sprit som fortynder i stedet for den dyre neglelakfortynder og det virkede nærmest endnu bedre med spritten, syntes jeg. Så fremover vil sprit være vejen frem for mig til denne type manicure.

Og ellers vil jeg bare sige; sæt i gang med denne enkle og nemme manicure :-)


Nimbus dag 1

Nimbus dag 2 - nu også med sølvfarvet
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar