Translate

fredag den 8. november 2013

Mageløs magnet

OPI IsThat Silva lå uprøvet hen i skuffen og det gik jo ikke, så det måtte jeg lave om på.

Lakken havde en tilpas god konsistens og var nem at arbejde med. Jeg lagde lige et tyndt lag af lakken uden brug af magnet og da dette lag var tørt, røg så lidt tykkere lag på, hvor magneten kom i brug.

Den magnet, som var fulgt med lakken, var en slags klemme, man satte fingeren ind i og trykkede sammen, så magneten kom tæt på neglen uden at ramme.




I forhold til andre magneter, jeg havde prøvet, så gjorde denne magnet arbejdet nemmere, fordi mønsteret (skrå striber) blev helt ens i retningen på alle negle, hvorimod jeg tidligere havde oplavet, at en løs magnet kunne være lidt svær at vinkle, så mønsteret blev ens på alle fingre.

Samtidigt gjorde klemmen også, at det var nemmere at holde magneten helt stille over neglen. Så selve striberne syntes jeg blev rigtigt fine og veldefinerede.

Alt ialt var jeg temmelig tilfreds med lakken :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar