Translate

fredag den 15. november 2013

Lillaisten lakker lilla

To lilla lakker skulle prøves. De så skønne ud i deres flasker.

Lak nr. 1 (til højre på billedet herunder) var 470 Purple Pulse fra Sally Hansen
Lak nr. 2 (til venstre på billedet herunder) var Tomorrow Never Dies fra OPI


Jeg lagde ud med Sally Hansen lakken. De forrige gange jeg har prøvet Sally Hansen lakker har jeg jo været ret begejstret for lakkerne, så mine forventninger var da høje.

Lakken levede desværre langt fra op til mine forventninger. For det første syntes jeg, den var noget være pjask at arbejde med, tynd i konsistensen og med ringe dækkeevne. Jeg tog et billede efter et enkelt lag:

 

Selv efter to lag var dækkeevnen stadig ikke noget at skrive hjem om. Jeg var mildest talt uimponeret og skuffet.

Den anden lak fra OPI blev jeg lidt mere positivt overrasket over. Nem at lægge på og en lidt bedre dækkeevne. Jeg tog igen et billede, da første lag var lagt på:

Efter andet lag var lagt på, dækkede lakken rigtig fint.

Jeg lagde lakkerne på 2 x 2 negle på samme hånd, så man kunne vurdere dem overfor hinanden:


På de to billeder herover taget henholdsvis indendørs og ude i solen ses Sally Hansen lakken på de to negle længst til venstre og OPI lakken på de to negle til højre.

Især på langefingeren ses, at Sally Hansen lakken ikke har dækket helt.

OPI lakken har dækket godt, men virker knap så lilla i farven, den går lidt over i det blålige.

Sat op imod hinanden var der ingen tvivl for mig om, at OPI lakken skulle tildeles de bedste karakterer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar