Translate

torsdag den 21. november 2013

Fyldte chokolader?

Ja, efteråret er jo stadig over os og vi nærmer os julemåneden, hvor jeg glæder mig til at kunne pynte neglene med nissefarver, gran og glimmer i lange baner... men indtil da hylder jeg stadig efteråret :-)

Frem kom en chokobrun lak; 615 Decadent Diva. Selvom den i flasken så rødbrun ud, så var der mere chokoladefarve over den, når den røg på neglene. Se den evt. i indlægget 2 efterårsfarver.

Der skulle to lag på for at dække og efter en god tørretid, fandt jeg tapen og en bronzefarvet lak frem... Derefter en prik på hver negl plus en gylden rhinsten til ringfingrene.

Hermed en forholdsvis nem efterårsmanicure at pryde fingerspidserne med. Min kæreste syntes det lignede små, fyldte chokolader ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar