Translate

fredag den 4. oktober 2013

2 blågrønne

Tid til sammenligning af to lakker igen. Denne gang to, som ligger i de blågrønlige farver:

Første lak: Essie 782 Go Overboard
Farven vil jeg umiddelbart kalde petroleumsfarvet. Lakken virkede en anelse tynd i konsistensen, men det havde ingen betydning for dækkeevnen. Tværtimod var jeg ret imponeret over dens gode dækkeevne og billedet herunder blev taget efter kun 1 lag! God farve også, så alt ialt en "keeper", som jeg tror jeg bliver glad for :-)



Anden lak: En mørk turkis fra Aldo (intet navn eller nr. på lakken)
Efter min positive oplevelse med første lak, var jeg forberedt på at blive skuffet over denne billige Aldo-lak. Men faktisk var dækkeevnen ganske udmærket. Konsistensen var lidt tykkere, men helt ok at arbejde med. Dog fik neglene to lag og så blev billedet taget. Farven synes jeg måske er lidt kedelig i det, men det er jo smag og behag.


 
Og her et billede af begge lakker:


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar