Translate

onsdag den 18. september 2013

Gaveshopping

Glæden ved at købe gaver til andre mennesker. Gå rundt og få inspiration. Kigge efter noget, som vil falde i gavemodtagerens smag. Tænke over hvad der vil gøre personen glad. Holde ting op mod hinanden og overveje, hvilken en af dem, personen vil synes bedst om. Gå til kassen med en følelse af, at man har fundet det HELT rigtige! Jeg kan rigtig godt li' at købe gaver til andre.....

Men en fed ting er også, at jeg aldrig er nærrig, når det kommer til at købe gaver til mig selv :-D

Jeg var på gaveshopping nogle dage før min kærestes fødselsdag og se hvad der så stod lige der på hylden til mig ;-)


 
 
Jeg kan smadder-godt lide pumps. Jeg plejer dog primært at få efter sko med stilethæle, men hælene på disse sko syntes jeg bare var ret fede, så de måtte med mig hjem.
 
 
De kaldes mine U.K. sko :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar