Translate

onsdag den 25. september 2013

Efter guld kommer sølv og bronze

Nåååå, nu fik jeg jo endelig prøvet guldlakken fra Technic (forrige indlæg), men jeg havde jo faktisk også både en sølv- og en bronzelak af samme mærke (se evt. indlægget Negle-guru-gave). Jeg var da lidt af et skarn ikke at have prøvet dem endnu, så det kastede jeg mig ud i!

Startende med sølvlakken kunne jeg skrive stort set det samme, som jeg skrev og guldlakken i mit indlæg Goldfinger. Nem at lægge og god dækkeevne. Syntes ret godt om resultatet - en cool sølvlak!

Her ses sølvlakken med to lag på

Turen kom derefter til bronzelakken. Jeg syntes, penslen var noget bredere i det, hvilket gjorde den en anelse sværere at lægge på. Fin dækkeevne, men penselstrøg synlige i den, så det var jeg ikke så tilfreds med. Men lækker nok farve.

Bronzelak i to lag


Her ses de to lakker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar