Translate

onsdag den 4. september 2013

Dit og dat

Et par småting, dit og dat :-)

Bølgemønster
En hverdagsaften hvor neglene trængte til en opdatering og tiden var knap, fandt jeg en magnetlak frem og prøvede en magnet, som jeg ikke havde fået prøvet før, nemlig med bølgemønster.

IsaDora Magnetic Nails 858 Magnetic Mania med bølgemønster


Snehvidelak
Min søde negleguru havde købt en smuk, hvid glimmer/glitterlak, men den var alt for tyk i konsistensen. Hun hældte derfor noget af det over i en tom flaske og fortyndede både originalen og "kopien" til en god og mere flydende konsistens - og "kopien" fik jeg i gave - YAY :-)

Lakken er virkelig flot. Den får mig til at tænke på Snehvide og prinsesser.


 

Negleaften
Apropos negleguru! Vi har nemlig slået os sammen og inviteret de kvindelige kolleger fra vores team på arbejdet til en negleaften i efteråret under titlen "Gør møg-mandag til super-negle-mandag". Lækker mad, tøsehygge og neglelakering - se DET glæder jeg mig til! :-)


DHL stafet
Jeg var i Fælledparken og løbe DHL stafet sammen med en masse kolleger og lavede to dage forinden nogle negle, som passede til begivenheden. Det syntes jeg kunne være lidt god spas at have på til løbet.

Tankerne havde gået på at lave DHL-negle, men har I set deres logo og farver?! Magen til fesen gul farve skal man lede længe efter, så jeg brød mig meget lidt om tanken om at have den farve på alle neglene.

Min løsning blev at lave en kombi mellem vores firmas navn og DHL.

Først et kig på de to firmaers logoer (klippet fra webben):


 


Og neglene blev sådan her:
 

Ja, det var lige dit og dat :-) Ha' en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar