Translate

fredag den 13. september 2013

Blå bling og disko-dasko

Min første teksturlak, Isadora Sugar Crush, som jeg fik i fin fredagsgave af min negleguru (se evt. indlægget Sugar Crush), skulle ikke være i min varetægt længe, før den blev afprøvet.

Den var nem at lægge på og ret hurtig til at tørre... Neglene fik to lag.

Det føltes lidt underligt med den lidt ru overflade, når man ellers var vant til blanke negle med toplak, men sikkert blot et spørgsmål om vane.

Lakken var efter min mening aldeles fabelagtig og smuk i farven og endnu bedre blev det, da jeg kom udenfor i det dejlige solskinsvejr - jeg var meget imponeret! Glimmer, glitter, blå bling og disko-dasko!


Fotograferet udendørs i solskin
 
Fotograferet indendørs
 
 
Som supplerende bemærkning var lakken overraskende nem at afrense. Havde ellers forventet at det havde været besværligt ligesom glimmerlakker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar