Translate

torsdag den 15. august 2013

Sommerferieshopping

Da bilen på sommerferieturen slyngede forbi Tyskland, gik vi en rundtur i et stormagasin. I stueetagen havde de parfume, kosmetik og masser af neglegrej! :-D

De ting, som fandt vej ned i indkøbskurven, var alle af mærket Essence.

Jeg fandt en pen med neglelakfjerner i til korrektion af neglelak, som jeg tænkte kunne være praktisk især når man laver franske spidser, så man kan få lavet buen helt rigtig.

Ned i kurven røg også tre lakker; en meget mærkegrøn (ala petroleum) magnetlak (10 Witch You Were Here), en hvid crack-lak (07 crack Me! White) og en neon gul (har intet navn på flasken).

Til sidst en lille pakke stickers med forskellige hvide blomster.

Jeg kan ikke huske de eksakte priser, men kan huske, at jeg var overrasket over, hvor billige disse ting var, så jeg måtte virkelig beherske mig for ikke at gå totalt shop-amok :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar