Translate

mandag den 19. august 2013

LEGO-negle

Lidt leg med den lækre Calypso Blue (Sally Hansen). Jeg har muligvis nævnt det før, men siger det gerne igen: Jeg er fuldstændig VILD med den farve!

Calypso Blue helt for sig selv
Inspireret af billeder på nettet, kom der så en mat toplak ovenpå:
Nøj, min flotte lak så underlig ud med mat toplak på

Da den matte toplak var tør, blev der puttet prikker på med den blå farve (som jo så ikke var matte).

 
 
 
En super nem manicure! De diskrete prikker giver en sjov effekt uden at det er for "vildt".

De billeder på nettet, der havde inspireret, var alle lavet med sort neglelak, men jeg syntes ikke jeg ville have sorte negle her om sommeren. Det virker jo i virkeligheden med alle mulige farver, så ingen grund til begrænsning der.

Da min kæreste så neglene, udbrød han, at det lignede LEGO. Så de er hermed døbt LEGO-negle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar