Translate

fredag den 30. august 2013

Et stykke vandmelon?

Med en ny lysegrøn neglelak i hytten havde jeg nu næsten farver til en manicure, jeg for længe siden havde sat mig for at ville prøve.

Dog skulle jeg også bruge en rød og den eneste røde lak i min hytte, havde den falske farve til projektet, så jeg hældte lidt ud på et plastikkort og blandede noget hvidt i. Hmm, det blev selvfølgelig bare en slags pink i mørk nuance og lidt ekstra rødt blev blandet i. Farven blev jeg ikke helt tilfreds med, men det måtte gå an - den røg på hveranden fingernegl i hvert fald.

Så i gang med den lysegrønne på resten af neglene samt i spidsen af de røde negle. Hvad skulle det mon blive til?! ;-)

En mørkegrøn neglelak kom på i ujævne striber og til sidst sorte prikker i det røde.... Og hermed hjemmedyrkede vandmeloner :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar