Translate

onsdag den 5. juni 2013

På hænder og fødder

Grundlovsdag betød fridag for mig og jeg var en slattenhat, som bare trængte til at slappe af. Negle på både hænder og fødder trængte til en opgradering. Jeg valgte at placere fusserne i et dejligt, varmt fodbad med massage og bobler, mens fingerneglene blev renset for gammel lak, blev filet og gjort klar med en underlak.

På tåneglene valgte jeg at lægge en Essie-lak, jeg ikke havde fået prøvet før - 615 Decadent Diva som er en mørkebrun lak. Muligvis ikke ligefrem så sommeragtigt, men den lyse farve, jeg først havde i tankerne, ville ikke kunne dække den ærgerlige misfarvning fra forrige lakering. Derfor måtte en mørk farve vælges.

Fingerneglene fik en gang fransk lakering. Men hov, slet ingen farver?! Joooo da, en lille smule... Der røg tre fine rhinsten på ringfingrene ;-)

Under fotograferingen var det svært at fange rinstenenes farver, men der var altså blevet sat 3 på stribe: en lys beige, en lysegrøn og en lyserød.

Det var kun 2. gang jeg prøvede fransk manicure, men kunne godt mærke, at det var blevet nemmere for mig i forhold til første gang...


 
 
Og her kommer fusserne:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar