Translate

onsdag den 17. april 2013

Ugens gevinster

Da jeg var ved at løbe tør for mit nye yndlings krøller-styr-jer-produkt (KMS Curl Up Control Creme), måtte der lige online-shoppes. Med i den virtuelle indkøbskurv røg to Essie lakker, som på nettet så ret forskellige ud...

Pakken ankom og blev flænset op og først troede jeg, at butikken havde fået pakket to af den samme neglelak til mig! Men ved nærmere eftersyn fandt jeg ud af, at de var forskellige, men der er godt nok ikke ligefrem en verden til forskel ;-)

Til venstre: 787 Tour De Finance
Til højre: 757 Super Bossa Nova
Da jeg havde fået pakken sendt til mit arbejde, kastede en kollega sig fluks over at farveprøve dem og når de er på neglen, kan man mere tydeligt se forskel.

En af dagene var jeg lige på et lille visit i Skoringen og fandt disse skønne støvletter fra Tamaris med 50% rabat, wuuiiii. Jeg er vild med farven og har hele vinteren kigget lidt efter nogle pumps i denne farve, men når jeg har fundet nogle, har hælen været forkert til min smag eller også har de ikke passet mine fødder så godt... Det her er da et ganske udmærket kompromis, synes jeg:


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar