Translate

mandag den 29. april 2013

Tequila Sunrise

Følte for lidt forårsagtig pang på neglene og besluttede at lave en gradient manicure - her i hytten bedre kendt som Svampe-Bob metoden - med gul, orange og rød.

Først lagde jeg et enkelt lag af den gule på og jeg kan da godt afsløre, at helt gule negle IKKE er mig. Det så jo sygt ud!

Frem med svampen og så bobbede jeg løs med den orange og røde. Syntes dog at overgangene mellem farverne så alt for markante ud... hmm... tænke tænke... Arh, jeg skulle da lige prøve med noget glimmerlak ovenpå og det fungerede meget godt.

Nu ville jeg så i gang med at fotografere resultatet og måtte bare konstatere, at røde farver da var helt umulige at få afbilledet ordentligt! Jeg prøvede med forskellige baggrunde både inde og ude, men blev bare ikke helt tilfreds med resultatet...




Lakker brugt til denne manicure:
Rimmel 280 Sunshine
Rimmel 440 Sun Downer
Sally Hansen 4860-07 Cherry Red
Rimmel Cocktail Colour 120 Shirley Temple (orange glimmer)
Depend nr. 282 (rød glimmer)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar