Translate

lørdag den 16. marts 2013

Forvandlingsnegle

Forleden aften havde jeg sat mig for, at jeg næste dag skulle have en bestemt skjorte på og den blev inspiration for manicuren.

Først gik jeg i gang med Sally Hansen 340 Black Platinum, som jeg ikke havde prøvet før.... Manner, hvor blev jeg skuffet! Den var ærgerlig at arbejde med,  tynd og sjasket og havde mildest talt elendig dækkeevne ved det første lag, æv! Ved 2. lag blev jeg dog overrasket over, at den faktisk dækkede, når nu 1. lag var så ringe i dækkeevnen.

Derefter satte jeg 3 forskellige farver prikker på - dog ikke på ringfingeren, hvor jeg i stedet gav den en gang multifarvet glitterlak fra Aldo.

Her får du lige en lille pause til at se billeder, før forvandlingsnegleteksten fortsætter :)

 

 
Den opmærksomme læser vil vide, at nr. 3 billede herover ikke er mine negle ;-) Det er derimod skjorten, som manicuren skulle matche.
 
Næste morgen skete der det, at jeg ikke ville have skjorten på alligevel - typisk :D
Og så blev jeg i løbet af dagen bare jævnt træt af prikkerne på neglene, så da jeg kom hjem, røg der lige et par lag Black Platinum ovenpå til at dække prikkerne:
 
 
Som billedet afslører, lod jeg glitteren på ringfingrene være.
 
Og så sov jeg endnu en nat og vågnede og syntes, at neglene var lidt kedelige... så frem med en guldfarvet lak og en svamp til at peppe dem lidt op.
 


 
Gu' ve' om de forvandler sig mere :D

1 kommentar: